مخاطبین پاپرا

مخاطبین پروژه آدیت

توجه به ماهیت پروژه آدیت و این نکته که این فرآیند، فرآیندی در قالب ارزیابی نامحسوس و قرار گیری یک فرد ارزیاب (آدیتور) در جایگاه مشتری می باشد، بسیار مهم می باشد. همچنین طبیعی است که افراد ارزیاب باید در محیطی قرار بگیرند که بتوانند شاخص هایی که بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر تجربه مشتریان اثر می گذارند را اندازه گیری نمایند. بنابراین مخاطبین پروژه آدیت، کسب و کار هایی خواهند بود که علاوه بر اینکه شرایط لازم ذکر شده را برای ارزیاب ها، در جهت اجرای ارزیابی نامحسوس فراهم می نمایند، نیز اهدافی از قبیل:

- شناسایی نقاط ضعف خاص هر یک از شعبات در راستای افزایش فروش

- ارزیابی عملکرد کارکنان و پرسنل 

- شناسایی نیاز های آموزشی پرسنل و کارکنان

و ... را دنبال می کنند.

بنابراین، این مخاطبین شامل موارد ذیل می باشند:

- فروشگاه های زنجیره ای FMCG 

- رستوران ها

- فروشگاه های زنجیره ای پوشاک

- هتل ها 

و ... . 

مخاطبین پروژه مکان یابی

تصور اینکه شما صاحب یک کسب و کار بنام و موفق باشید، بسیار شیرین و البته توام با سختی ها و کار و تلاش فروان می باشد. اما می توان به جرأت گفت که یکی از مهم ترین تصمیمات مدیریتی در یک کسب و کار که تضمین کننده موفقیت بلند مدت آن مرکز مربوطه در جهت جذب مشتریان و سود آوری می باشد، انتخاب مکان مناسب و بهینه برای آن کسب و کاری که شما در اختیار دارید، خواهد بود؛ چرا که مخاطبین پروژه مکان یابی، به دنبال اهدافی از قبیل موارد ذیل خواهند بود:

- انتخاب آگاهانه مکان بهینه احداث شعبه به منظور افزایش سهم بازار در برابر رقبا

- بهینه سازی هزینه های ساختاری مانند حمل و نقل و انبارگردانی

و ... .

بنابراین، مخاطبین پروژه مکان یابی شامل موارد ذیل خواهند بود:

- فروشگاه های زنجیره ای FMCG

- رستوران ها

- فروشگاه های زنجیره ای پوشاک

- هتل ها 

و ... .

مخاطبین پروژه مهندسی راه حل

این موضوع که خریداران در نقطه خرید چه کاری انجام می دهند، به چه چیزهایی نگاه می کنند، چگونه در نقطه خرید حرکت می کنند و در آخر چه چیزی را می خرند، می تواند به عنوان دغدغه ای اساسی برای صاحبان انواع کسب و کار ها از قبیل: فروشگاه های زنجیره ای FMCG و ... به حساب آید. زیرا آنچه در نقطه خرید رخ می دهد، طبیعی است که بر روی میزان فروش کسب و کار شما تأثیر فراوانی خواهد گذاشت. چنین کسب و کار هایی که به نوعی، مشتری این پروژه به حساب می آیند، اهداف زیر را دنبال خواهند نمود:

- شناسایی و برطرف نمودن نقاط ضعف در راستای افزایش فروش

- پیش بینی رفتار خریداران در قبال استراتژی های مختلف

- بهبود تصویر برند کسب و کار در ذهن مشتریان

- اتخاذ تصمیمات اثرساز بر مبنای اطلاعات کمی و دقیق رفتاری خریداران

و ... .

بنابراین مخاطبین پروژه مهندسی راه حل شامل موارد ذیل خواهند بود:

- فروشگاه های زنجیره ای FMCG

- رستوران ها

- فروشگاه های زنجیره ای پوشاک

و ... .

مخاطبین پروژه پایش قیمتی

این روزها در هر صنعت و کسب و کاری، توجه به عنصر قیمت و ارائه و اجرای راهکار ها و سیاست های قیمت گذاری مناسب، می تواند موفقیت شما را به عنوان صاحب یک کسب و کار، روز افزون نماید. توانایی آگاهی و کسب دانش از قیمت های محصولات و خدمات یکسان و مشابه و قابل مقایسه رقبا، می تواند به عنوان قابلیتی بسیار جذاب و کارا، برای صاحبان کسب و کار های گوناگون به حساب آید؛ چرا که این افراد، اهداف ذیل را در سر می پرورانند:

 - تعیین استراتژی مناسب قیمت گذاری با استفاده از اطلاعات قیمتی به روز بازار

- دستیابی به روند تغییرات قیمت کالاهای مختلف در بازار در بازه های زمانی مختلف

- دستیابی به استراتژی های قیمت گذاری رقبا

و ... .

بنابراین، مخاطبین پروژه پایش قیمتی شامل موارد ذیل خواهند بود:

- فروشگاه های زنجیره ای FMCG

- فروشگاه های زنجیره ای پوشاک

و ... .